HR/Löneadministratör (Interim)

Arbetsbeskrivning:

Är du en HR- och löneadministratör som vill utvecklas i din roll på ett stort välkänt företag?
Vår kund sitter i fina lokaler på Kungsholmen och du kommer att få vara del av ett härligt gäng i en dynamisk miljö.

Start: mitten april – 6 månader
Omfattning: 70 – 100%
Arbetsort: Centralt Stockholm

Kompetensprofil:

Vi söker nu för kunds räkning en löne- och HR-administratör som kan starta ett uppdrag omgående.
Du kommer att ingå i ett större team och ansvara för löneförberedande arbete samt personalrelaterade frågor. Vidare kommer du att vara delaktig i framtagandet av olika policys.
Erfarenhet av HR + och/eller Workday ses som meriterande.

Vi tror att du som passar för denna roll har god och dokumenterad erfarenhet av dessa arbetsuppgifter sedan tidigare och trivs i en snabb och föränderlig miljö. Du är van att ha många kontaktytor och trivs i en social roll där du jobbar nära dina kollegor.

Talents of Sweden

Vi är rekryterings- och konsultföretaget för marknadens mest eftertraktade ekonomer och företag. Att söka detta uppdrag genom oss ger rätt person goda möjligheter till en spännande karriärutveckling – både nu och i framtiden. Vi sitter med fler spännande interimsuppdrag och rekryteringar och genom att söka en roll genom oss kan också fler intressanta möjligheter dyka upp utöver detta specifika konsultuppdrag.

Vid frågor om oss eller tjänsten, kontakta Rebecca Jonas 070 – 751 81 89 eller rebecca.jonas@talentsofsweden.se. Vi intervjuar löpande så välkommen med din ansökan!

Sökord: Interimskonsult, Interim, konsult, lön, löneadministratör, HR, ekonomikonsult, ekonomi, jobb, Talents of Sweden