Arbetsbeskrivning:

För vår kunds räkning letar vi nu efter en ny teammedlem med stort intresse för ekonomi.

Uppdragsperiod: 2019-01-21 – 2020-01-24
Omfattning: 100%
Arbetsort: Stockholm

Kompetensprofil:

Teamet ansvarar för:

  • Fakturahantering
  • Ta fram underlag ur huvudböcker
  • Bokning av butikskostnader
  • Kontoavstämningar
  • Kommunikation och uppföljning med butiker avseende dagliga butiksrapporter
  • Aktier och tillgångar
  • Stöd till leverantörer och andra funktioner inom företaget

Vi tror att du är en serviceinriktad, social, öppen, kommunikativ och ambitiös lagspelare full av drivkraft och optimism.

Vi söker dig som har en ekonomisk utbildning eller ca 1-3 års relevant arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter.

Vi ser även att du har:

  • God analytisk förmåga
  • Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
  • Du kan hantera en hög arbetsbelastning och är stresstålig
  • Du är nyfiken och har förmågan att snabbt lära dig nya uppgifter
  • Erfarenhet från Microsoft Dynamics 365 och Excel är en meriterande

Talents of Sweden

Vi är rekryterings- och konsultföretaget för marknadens mest eftertraktade ekonomer och företag. Att söka detta uppdrag genom oss ger rätt person goda möjligheter till en spännande karriärutveckling – både nu och i framtiden. Vi sitter med fler spännande interimsuppdrag och rekryteringar och genom att söka en roll genom oss kan också fler intressanta möjligheter dyka upp utöver detta specifika konsultuppdrag.

Vid frågor om oss eller tjänsten, kontakta Rebecca Jonas 070-751 81 89 eller rebecca.jonas@talentsofsweden.se. Vi intervjuar löpande så välkommen med din ansökan!

Sökord: Interimskonsult, ekonomiassistent, Interim, konsult, ekonomikonsult, ekonomi, jobb, Talents of Sweden